FÖRSVIN INTE

Sitter i skolan och skriver min praktikrapport nu är den klar och en sak är säker jag är inte klar än med mina hundra jävla övningar måste prata med lena sen om jag kan skriva uppsatas på allt i stället skulle vara så mycker lättare för mig att göra klart allt sjuk än och kommer nog fortsätta att vara det.

Igår så hade jag i alla fall ett allvarligt snak med Jens för att han har gjort så mycket nu så ger honom en sista chans. Även om jag älskar honnom så försvinner känslorna mer och mer. TYVÄRR

Nu ska jag äta e fett h8ndrig som vanligt är det väl troligen fisk.









Hoppas du inte försvinner klarar mig inte utan dig


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback