6 Månader Igår

Igår var det ett halvår med älskling och mig.

Sände ett gulligt sms till han.

En sekund blir till minuter som blir till timmar som blir till dagar som blir till vecker som blir till månader som blir till år.
Idag så är det 6 månader en massa sekunder massa minuter massa timmar massa dagar och 6 helt underbara månader.
Sekunder minuter dagar är det bästa jag vet när jag vet att jag har dej<3
Inget känns långt ibland känns det som vi blev tillsammans idag men jag vet att det har gått 6 helt underbara månader.
Älskar dig nu och föralltid Vill att det ska förbli

JENS SKOGLUND och DESIREE ZETTERWALL



Inte mer än de älskling var ju hur gullig som helt han kom med två arkar med olika slakts godis i som var hjärtformade e han inte världens bästa pojkvän älskar han över hela mitt hjärta.


Skolan idag i alla fall säg trodde jag skulle dö omprov Dessi omprov gör de gör de blir tokig skiter i detta snart har tre jätte inlämningar på samma dag e de sjuka i huvudet eller. Skiter i detta snart å går under gjorden.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback