Ett halv år ett tag sen men låg i utkast

Ett halv år med ÄLSKLING igår då. skrev en lite fint text till han igår här kommer den

En sekund blir till minuter minuter blir till dagar som blir till år
Idag är det 6månader en massa sekunder massa dagar och 6 hela månader
Sekunder minuter dagar är det bästa jag vet när jag vet att jag har dig<3
Inget känns lång ibland känns det som vi blev tillsammans idag
men jag vet att idag har det gått 6 hela underbara månader. Älskar dig nu och för alltid. Vill att det förblir JENS SKOGLUND och DESIREE ZETTERWALL



Elva månader snart med han lite coolt. Men frågan är kommer det bli ett år?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback