Måndag

Måndag igen då sitter i skolan ska göra strax prov i samhälle.

Helgen var lugn och gjorde inte mer än var hos Älskling.
Men det kändes verkligen som om vi inte var tillsammans:(

Så igår hade vi diskution om hur vi kände och så. Han fick faktiskt skuldkänslor. Men efter att vi pratat kändes allt mycket bättre.

Pratat med pappa idag trodde han skulle vara ledig men han skulle jobba så nu går det lite bakåt.
Ska jobba ikväll med ska bli kul men hinner typ inte plugga. Så får se hur allt går hoppas på nått bättre tillfälle att plugga på käna pengar måste jag göra.

Studenten snart mycket prat om det just nu lite orolig min mössa har inte kommit. Får hoppas att den gör det snart.

Måste dra nu kommer väl mer när jag kommer hem kan vi ju hoppas på dålig på att skriva men kanske ska göra en ny och göra den mer så att jag skriver av mig min dag varje dag.




Älskar verkligen mig själv ibland denna bild
är grymt fin.


Ser alltid dej älskling

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback