Aldrig här

Vet att jag aldrig är här men det e sommar och jag jobbar. Sjukt tråkigt. Händer här då inget verkar det som men ska försöka bli bättre på detta nu.


Studenten gick kalas. Var lite full bara. Jens var inte med och fira förutom på dagen sög.

Jobba är kul men nu har vi 4 vecker stängt. Tråkigt. Har fått min första lön med blev en hel del men räkte inte långt.

torsdagen innan midsommar gjorde jens och jag slut. Att åka och äta med vännerna och inte ens ha en tanke på att fråga mig om jag vill följa med var droppen han tycker det var BARA en middag men så tänkte inte jag skiter väl i middan. Ville bara att han skulle fråga om jag ville vara med. Även om jag inte skulle äta och inte kunde för Mickan skulle komma så ville jag att han skulle frågat. Blev sur ledsen och arg. Hämtade mina grejer och gick.

Midsommar blev då hemma med Mickan Angelika Nattis och Theres var kul men ingen fest att gå till och var väldigt nere så blev en tidig kväll.

Lördagen efter midssomar ringde jag i alla fall jens och berättade hur jag kände. Ville bli tillsammans med han igen och så. Han sa att han inte hade förtroende för mig mer. Men jag sket i det och fortsatte att berätta vad jag kände.Ett på natten så får jag ett sms av han att han ångrar sig och vill ha tillbaka mig. Så vi blev tillsammans igen natten mellan lördagen och söndagen.

Jens semester två vecker efter att vi hade blivit tillsammans igen så hade han semester vi hittade på massa skojiga grejer badade solade och spelade mini golf,(Han vann) sjukt kul.

POWER MEET roligaste kvällen ever. Åkte med Jocke och hans polare var jätte kul. Skratta var full och glad. AD Ted med mera var där men hittade dem aldrig det var tråkigt bättre lycka nästa gång kanske.

Och så denna vecka håller på att flyta bort varmt som i graven. Mickan kom hem från halmstad i måndags så hon sov över här tills på tisdagen sen drog vi hem till henne jag och rufus badade och solade tills onsdagen.
Jens var över då en halvtimme med cigg vi lånade pengar av han till de.
Torsdagen följde jag med jens tills hans mamma och mata bosse och morris för att de är iväg blev en och en halvtimme borta.
Och fredag nu då redan små bråkat med jens han tycker vi träffas för mycket två timmar på en vecka är mycket för han så blir så irriterad vill han verkligen ha mig vill han verkligen vara tillsammans med mig. Tror inte de. Han vill vara själv säger han. Han sitter ju ändå bara vid darton och XBOX. Så nu har jag sakt till han att ha får höra av sig trött på denna jävla skit.

Två vecker helt underbara och så fort han börjar jobba så skiter han i mig. Får se hur detta slutar nu asså.

Nu har ni mycket att läsa men det är väl ändå värt att skriva och läsa hoppas jag.






Jag är i två delar VARFÖR inte en?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback