Trött och måndag

Helgen spenderade jag med älskling å massa mysigt folk.
Igår väkte älskling mig åtta å strax efter det fick jag migrän så sitter hemma idag å vilar upp mig mår skit asså kroppen känns som spageti.

Kom å tänka på när jag sa spageti, monkans kropp känder igår som en disktrasa den bruden asså finns ingen så härlig människa för det första så skratar jag så jag dör nästan ibland bara tanken får mig att le ingen människa i världen gämför sig med en disktrasa som hon:)

Obs hon kommer läsa detta men hon vet att jag gillar henne ändå:)

Idag blir det att packa mera snart e det ju flytt skönt slippa att komma ihåg pappa

Föresten har inte fått tag på min pappa sen i fredags suger asså. Men om inte han vill prata med mig är det inte mitt problem å han kan inte komma sen å säga att jag inte har hört av mig. Kommer fan säga det när jag får tag i han. IDIOT är han ibland asså.

Skit asså nu sitter man här och nästan blir arg på riktigt inte bra alls för mig huvud eller kropp ska nog sluta skriva gå å ta en verktablet å sen lägga mig på sängen och sova och vänta tills älskling kommer hem e hungrig med men mamma duchar hon har till och med kört rally med damsugan hemma. Jag är lat å bara sitter framför datan. Men men jag är sjuk


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback