Disktrasan och spageting komunicerar!!


Kommentar från förra inläget av disktrasan:)

disktrasan (19:52):

Hej min lilla spagetti disktrasan här, Jag har skrivit en kommentar på din blogg, hoppas den gick fram. Jag försökte förklara hur likheten mellan mig o en disktrasa(fniss fniss): Hoppas du mår lite bättre o kan gå till plugget i morgon.

disktrasan(19:54):

Ibland känner jag mig som ett utskitet äppelmos, ja jag har många olika symboler för o utrycka mig, det blir lite roligare då än o sitta o gnälla över allt elände.

disktrasan (19:55):

Nu ska disktrasan dra sig bakåt o bänka sig framför dumburken en stund. Hoppas jag inte åker i soppåsen ikväll. Fniss, fniss nu har jag varit rolig för idag, Kramar.



Rolig dag ska man på stå disktrasan är för go. Skolan i morgon. Hoppas på att skolan blir rolig imorgon!!!


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback