Då är man tilbaka

Ja jag vet att jag är dö dålig på att skriva just nu men allt är så mycket större delen är plugg och att vara med jens.

Valborg var seg och jens och jag bråkade det var det jobbigaste valborg någonsin.

Nu sitter jag här har hur mycket som helst att göra men orkar inte jens e sjuk så vi kanske inte kan träffas idag heller.

Det har gått en vecka nu känns så tomt känns som om jag tappar mina känslor när det är såhär.
Vill inte de men han kanske inte är det rätta ändå.
Vet inte var jag ska göra men vi får se måste ju ge han chansen att bli frisk och chansen att börja visa sina kännslor.

Student snart typ allt e fickat så det e skönt.
Men min mössa har inte kommit hoppas den kommer innan studenten annars så blir jag ledsen å tänker inte vara med på studenten ligga i sängen och böla.

Ska ha karaktär nu strax sista lektionen sen slutar man för helg kan vara rätt skönt.
Hoppas bara att Jens och jag träffas.

Vet inte vad jag ska göra saknar och hatar detta liv just nu och allt e så svårt inget och göra men hur mycket som helst ändå.


ÄLSKAR DIG JENS SKOGLUND NU OCH FÖRALLTID<3


Jag typ nått år charmtrollet själv liksom

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback