Så då är man ifarten igen

Ska sitta här ett tag till och inget göra nått. Har simmat idag så VG på idrotten.
Så fick jag tillbaka mitt prov igår med på karaktären 4poäng från Vg lite surt men första gången asså känner mig stålt men snart är det slut och kan inte vissa mera.




Student kläningen
 då:) Ska åka och köpa den med älskling på lördag:)



Igår var jag ut med hunden i värmen i 2timmar sjukt skönt. Pratade med pappa och åkte hem med älskling
Är helt underbart att vara han flickvän.



Efter skolan blev det iväg till älskling<3 Skulle varit på stan men vi åkte till bresse i stället och gick ner till Trasan och Trasans kar:) Sitter hemma nu ska kolla tv nu och drika kaffe gott gott. I natt blir det statiol och köpa cigg med mera:) Nu blir det en sigg.





ÄLSKAR DIG JENS SKOGLUND

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback