lite allt möjligt

27/1

Fredag: Firade jag och min älsklinf 5månader inte så länge men det känns som hela livet älskar verkligen han.

Lördag: Hade grovtvätten så sprang runt i lägenheten och tvätta typ allt. Sen ut med min Stenebäck till västerås och festa. Kom inte hem förens jätte tidigt på morgonen 5 typ efter att Fille hade hämtat oss och vi hade liftat med en gubben.

Söndag: Jobbade gick upp åtta två timmars sömn så måtligt trött asså.

Måndag: Sjuk så var hemma och låg på soffan hela dagen och såsade. Älskling kom förbi och myste lite. Han var super kramig och pussig:)

Tisdag: Skolan igen och var skit trött men slapp i alla fall sista lektionen:) Tack charlott. Kollade finalen på ph skit nöjd. hihi Bra JACKI allt du sa stämde men är lite vrång på Peter som kommer in och herjar tål han inte spelet eller??

Onsdag: Träffade min handledare idag. Hon verkade trevlig:) Ska ringa henne i morgon och se när jag ska komma på APU träff. Gick hem sen efter att jag hade träffat henne för att göra lite projektarbete och andra läxer. Nu sitter jag här och försöker minnas helgen och kolla runt lite på sidor.


29/1
 

Nu sitter man i skolan då det är kalt som f*n och det snöar så inne hel*vete.Ucsh ucsh.

Går dagen var jag sjuk och låg hemma på soffan och dega. Jens hörde av sig vid 20 i 4. Sen så svarade han inte när jag skrev sms. Han sa att han pratade i tele. Så frågade han om han hade pratat sen han kom han då blev han jätte sur. Men jag blev f*n surare. Sen ringde han mig i alla fall och allt ordnade sig. Saknar han idag. Om det inte blir uppsala ikväll blir det väl hem till han och ta det lungt med en film eller nått. Hoppas bara att han inte sätter sig och spelar kommer klippa kaben annars. En himmla massa spelande till sen natt. Ucsh Ucsh

Ikväll kanske det blir Uppsala med Jessika och Theres hoppas att det blir av. Då brudar ska vi ha kul:)

 

Igår var det ph Simon åkte ur skit synd han som var så fruktansvärt bra. Lite synd det Jacki gjorde men de är så om man är stark måste man försvinna.

Änn en gång en dikt till min älskade:

Du kom du gick
och mitt hjärta du fick.

Mina ord till dej nu saknar dej så fruktansvärt mycke dina kyssa dina kramar allt med dej.

En kyss är ingen fara
en kyss är inget brott
två läppar möts ju bara
så byts ju lite spott.

En kyss är ingen fara
en kyss är inget brott
två läppar möts ju bara
O, gud vad det är gott.

Dagensinlägg gamla jag inte laggt upp innan

VF!!

Vf dra från sina bekymmer
vf gör du de när du vet att du kan ficksa det med lite hjälp?
men så fort du får ett nerslag så drar du hur klarar du av de orkar du inte ta i sakerna eller e det så att du e för feg??

Det vet jag inte å det skiter jag i men e så trött att bli lämnad hela tiden lämnad för det går skit för dig tror du det e så jävla kul för mig tror inte du fattar hur ont det gör varje gång går ett halv år å du gör om och om det igen trött bara på dig gör mig inte illa mer blir bara så himla ledsen vad du gör skiter jag i dra då om du så gärna vill de dra ifrån mig inte säga hej då min dotter älskar dig du har inte sakt på snart ett halvår att du älskar mig dra dra dra kom inte tilllbaka då heller hör inte av dig gör inget åt de bekymmrerna du har.
dra
dra
säg inte hej då dra bara så slipper jag lida mera


Inga bra nyheter man får en måndag innan en praktik besök ska jag säga skiter i allt nu ska försöka på egen hand nu utan att du ska störa mig jag lever gör DU

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback